האישה התאהבה בבלש ששכרה לעקוב אחרי בעלה

פוזיציה!
פוזיציה!

הבעל שחשף את אשתו, הבהיר לבלש כי ידאג שרישיונו יישלל

בני הזוג, שני סוכני נסיעות ובעלים של משרד קטן ניהלו אורח חיים רגיל. הם גידלו שני ילדים ובין לבין נהגו לצאת יחד לחו"ל לא מעט, אבל גם בנפרד, תמיד לכנסים במסגרת העבודה.

הפרנסה שלהם, כמו של רבים בתחום, נפגעה במהלך השנתיים האחרונות של הקורונה. אבל מכיוון שמדובר במשרד יציב "נשארנו מעל המים" סיפר הבעל והודה כי עכשיו בחודשים האחרונים העבודה חזרה לסדרה.

לאחרונה  נפער קרע עמוק ביחסי בין בני הזוג לאחר שהאישה חשדה בבעלה כי הוא מנהל רומן עם אחת הסוכנות במשרד. "לא היו נסיעות לחו"ל, אבל היו צימרים", סיפרה ותיעדה את בעלה באמצעות בלש, ותוך כדי שכירת שרותי המעקב התאהבה בעצמה בבלש.

הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן מגולל סיפור מדהים: "באחד המקרים שיצאתי עם המאהבת שלי, חשפתי את הבלש וראיתי שעוקבים אחרי. למרות זאת גיליתי את זה אחרי הבילוי שלי ולא היה לי מה לעשות". הוא סיפר כי אשתו כל כך קמצנית שידע כי היא לא תרצה לפרק את החבילה ולוותר על חצי מהרכוש המשותף והעסק שבנינו. "שכרתי בלש בעצמי כדי לדעת מה היא יודעת עלי", הוא סיפר לעו"ד סולן. "הבלש הביא לי ממצאים שהשורה התחתונה שלהם: הבלש ששכרה אשתי הפך למאהב שלה".

עו"ד סולן הציעה לבעל לפנות לאשתו ולהניח בפניה את הממצאים כדי שהיא תניח בפניו את הממצאים שלה. "רק כך ניתן יהיה להגיע להבנות ולסגור את התיק". הבעל פעל כמצוות עו"ד סולן ובתגובה אשתו הטיחה בפניו: "אני יודעת עם מי שכבת, איפה שכבת וכמה מאהבות יש לך ושאף אחת לא יודעת מהשנייה". כאן נכנס לתמונה הבלש ששכרה האישה וחשש כי הוא יאבד את הרישיון שיש לו כי 'להתאהב בלקוחה שלך זה 'תאונה קטלנית' לבלש', אמרו מומחים בתחום. הבעל דאג כמובן להבהיר לבלש כי רישיונו בסכנה.

בעצת עורכי הדין סוכם כי בני הזוג יפרידו מגורים, האישה תפנה את הדירה ותשכור דירה אחרת שתמומן מכספי הזוג, אבל באותה נשימה הוחלט שלא להתגרש בשלב הזה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.