האישה: הצפייה בסדרה של קרדישיאן מעשירה אותי ומעניקה לי רעיונות

הבעל: הצפייה האובססיבית של אשתי בסדרות באה על חשבון הבית

מאז פרצה לעולמנו מגיפת הקורונה התפצלו חיי בני הזוג ממרכז הארץ וכל אחד מהם חי בעולם משלו. הבעל עסוק יותר בגידול ודאגה לילדים. האישה לעומתו עסוקה בצפייה בסדרות בטלוויזיה כאשר הסידרה הבולטת היא של קים קרדישיאן.

בני הזוג נשואים כבר למעלה מעשור. הבעל משמש כיו"ר דירקטוריון של חברה משפחתית העוסקו בפיתוח סייבר. האישה מורה לתנ"ך בבית ספר תיכון. האישה אינה מכחישה כי בעת הזו כשהיא לא מלמדת ועברה משבר אישי קשה מאז פרוץ הקורונה כשנאלצה ללמד בזום תקופה מסוימת היא הפליגה למחוזות אחרים.

באמצעות עורכת הדין שרין סולן היא לא מכחישה כי הסדרה החביבה עליה היא הסדרה על קרדישיאן, אבל הכל במינונים הנכונים והתוספות של בעלה להתנהגותה של אשתו אינן רלבנטיות.

עו"ד סולן טוענת כי תיק הגירושין בין בני הזוג לא נפתח בגלל הקורונה. יחסיהם היו מעורערים עוד לפני כן. "הקורונה תרמה למצב"  מודה האישה. "אבל זכותי להתעניין בתיק הגירושין של קרדישיאן ואחרות ולקבל רעיונות כי בעלי מנסה לנשל אותי מכל הזכויות שלי".

עוד טוענת האישה כי הבעל חושש מהסכם הגירושים הקרב ובא. "הראיה לכך, הגענו להבנות לגבי הילדים והמשמורת, אבל לא הגענו להבנות לגבי הרכוש". לדברי עו"ד סולן בית המשפט למשפחה יצטרך לפסוק כי מגיע לה מחצית מהרכוש שנצבר מאז הנישואין ומדובר במיליונים. כמו דרשה האישה חלק יחסי בחברה כשזו תוצע למכירה ויהיה אקזיט וזה עומד על הפרק, לדבריה.

הבעל מבקש בבית הדין הרבני ישוב סכסוך וצו שיגביל את האישה בצפייה בסדרות בטלוויזיה. "צריכה להיות לזה שעה ביום ולא יותר והצפייה צריכה להיות יחד", הוא יטען.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.