האישה הזמינה עוד גבר אותו הכירה במסיבת חילופי זוגות

הוא רק לא ידע שההזמנה כללה גם בילוי משותף שנמשך עד עצם היום הזה. עכשיו הוויכוח על הרכוש שהאישה הביאה כירושה

תופעת מסיבת חילופי הזוגות הפכה למכת מדינה ואלה מתקיימות בבתים פרטיים בכמויות. עבור זוג באמצע שנות השלושים לחייו, אחרי שבע שנות נישואין, מסיבה כזו הסתיימה בדרמה לא פשוטה עבור הבעל.

לפני כחודשיים יצאו בני הזוג למסיבת חילופי זוגות, מספר הבעל בפנייתו לעורכי הדין שרין וגדלי סולן. "יצאנו למסיבה וזו לא היתה הפעם הראשונה. אנחנו נוהגים כל כמה חודשים לעשות את זה כדי לגוון לנו את החיים". לדבריו גם בשנת הקורונה הוא ורעייתו, לא החמיצו את ההזדמנות, אחת לכמה חודשים, לצאת לבילוי המשותף הזה.

הדרמה התרחשה לפני כחודשיים וחצי. אז יצאו בני הזוג למסיבת חילופי זוגות בהרצליה פיתוח באחת הווילות המפוארות באיזור ונכחו בה לא מעט אנשים מפורסמים, טען הבעל. "זה לא להאמין מי מגיע למסיבות האלה. מכיוון שהתנאי להכנס למסיבה כזו הוא להגיע עם בת זוג, והתנאי השני הוא הרבה כסף עבור כניסה, והשלישי שאתה מתחת לגיל 40, אז סביר להניח שהמראות יהיו מלבבים".

לדבריו באירוע האחרון התעקשה האישה שבן הזוג איתו היתה בקשר במהלך המסיבה והוא לא היה היחיד… יצטרף אליהם לחדר במלון ששכרו בסמוך לאיזור בו התקיימה המסיבה. "אשתי הסבירה לי שהבחור מתגורר באיזור הדרום ובת הזוג שלו החליטה לחזור דרומה והוא החליט להישאר במסיבה – וכך נותר בשעות הקטנות של הלילה ללא אפשרות למצוא מקום ללון בו".

 הבעל הסכים למחווה של רעייתו וסבר לתומו כי מדובר בפתרון של מצוקה רגעית. רק בבוקר הוא הבין כי אותו גבר הוזמן לחדר לא רק למטרות שבעבורן הסכים הבעל להגעתו. בהמשך התברר לבעל כי האישה אינה מרפה מהקשר עם הגבר שהכירה במסיבה.

עו"ד שרין סולן הבהירה כי מאחר ובני הזוג נחושים להתגרש הליך של גישור הוא ענין פורמלי והשניים יתייצבו בבית הדין הרבני במהירות ויתגרשו מבלי שהבעל יצטרך לשאת בהוצאות הכתובה. לגבי הרכוש הרב שחלקו ירושה מהורי האישה, על כך יש לדון בבית המשפט למשפחה, מאחר והבעל לא מתכוון לוותר על חלקו ודורש מחצית מכל הרכוש למרות שחלקו הגדול שייך לאישה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.