גבאי וקליש: נקדם תכנית חירום להבראת המפרץ ונצמצם את מספר מפעלי התעשייה

בקדנציה הקרובה מנקים את מפרץ חיפה. עוצרים את הפגיעה בבריאות התושבים ואת הסיכונים הבטיחותיים והבטחוניים שנגרמים ממפעלי התעשייה המזהמים. 

מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי, בשיתוף עם ראש העיר חיפה ד״ר עינת קליש וח"כ יעל כהן פארן שמובילה את נושא הקיימות והסביבה במפלגה, תקדם תכנית חירום להבראת המפרץ. נביא מקורות תעסוקה נקיים עבור תושבי המפרץ ונדאג לצמצום דרמטי בזיהום ובסיכונים.

מפעלי התעשייה המזהמים יידרשו לצמצם דרמטית את הפליטות ולעמוד בתקנים מחמירים של בטיחות, או שלא יוכלו להישאר במפרץ.

בכנס שנערך הערב בחיפה בהשתתפות ראש העיר, עינת קליש, ח"כ סתיו שפיר וח"כ יעל כהן פארן, התייחס יו"ר העבודה, אבי גבאי לנושא ואמר: "אנחנו מחויבים לחזון של עינת קליש, ראשת העיר חיפה. חזון של חיפה נקייה, עם תעשיות מתקדמות, ששומרת את הילדים שלה בחיפה ומספקת להם מקומות תעשייה מגוונים, טכנולוגים ומתקדמים.

כשר להגנת הסביבה לקחתי אחריות על הנושא של איכות החיים בחיפה, אחרי הרבה מאוד שנים שלא לקחו אחריות על הנושא. הכנו תוכנית, התחלנו לממש אותה והפחתנו את זיהום האוויר. 

אנחנו מחויבים לנקות את חיפה מזיהום האוויר. הדברים יתחילו בחיפה וימשיכו לאחר מכן למקומות נוספים במדינה. זה אומר פחות תעשיות מזהמות, פיקוח הדוק יותר על תעשיות מזהמות, תקינה חדשה ואגרסיבית יותר לתעשיות המזהמות וזה אומר שיש גם תעשיות מזהמות שלא ישארו בחיפה כי הם לא ידעו להתמודד עם התקינה שאנחנו נייצר בחיפה. 

אנחנו מחויבים לחיים בחיפה, לבריאות של תושבי חיפה ולדור הצעיר בעיר. מחויבים שחיפה תהיה נקייה".

צילום סטילס: רענן כהן

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.