בלש ששכרה האישה עקב אחרי הבעל חודשיים ימים ותמיד חזר עם המשפט הקבוע "בעלך צח כשלג"

משפחת סולן. צילום אולגה סולן

"תשמרי על בעלך", אמרה הרבנית לאישה וזו נכנסה לפחדים

הסיפור שלפנינו מלמד שלפעמים הרבנים והרבניות לא צריכים לקמץ במילים ולעיתים עדיפה פרשנות נרחבת לכל אמירה. מדובר בזוג בתחילת שנות הארבעים לחייהם, האישה רוקחת הבעל עורך דין, שניהם יראי שמיים. האישה, בשנים האחרונות הפכה למעט קנאית בכל מה שקשור בשמירה על השבת.

במקרה שלנו הבעל מגולל בפני עורכת הדין שרין סולן סיפור יוצא דופן. לדבריו אשתו נהגה לבקר בשנה האחרונה אצל רבנית ידועה באופן קבוע. "לא היתה לי שום בעיה עם זה כי היא תמיד חזרה מהרבנית במצב רוח מצוין". הרבנית, מספר הבעל, הפכה למקור השראה אבל הפכה את אשתי לקנאית יותר ויותר בכל מה שקשור בשמירה על השבת וקיום מצוות. "אשתי לא נותנת לנו מנוחה, לא בשבתות ולא בכלל. היא יורדת לחיי ולחיי שלושת ילדנו בכל מה שקשור לאמונה בבורא עולם".

לדבריו הקיצוניות הגיעה לידי כך שלפני מספר חודשים הטיחה בו האישה כי הוא בוגד בה. העילה: הרבנית אמרה לה "תשמרי על בעלך". כאמור האישה חשדה ושכרה בלש, שחזר פעם אחרי פעם עם משפט אחד לאישה: "בעלך צח כשלג". בחלוף חודשיים ימים הבין כי הוא עובד לחינם והחליט לגשת לרבנית שעמה נוהגת האישה להתייעץ  וביקש ממנה הסבר למשפט שבגללו נשכר. "למה התכוונת שאמרת ללקוחה שלי תשמרי על בעלך?" הרבנית לבלש: "יש לה בעל כזה טוב, כזה מיוחד, כזה ענו, איש ירא שמיים שביקשתי ממנה שתשמור עליו, כלומר תדאג לו".

עם המידע הזה חזר הבלש אל האישה וזו נותרה המומה. האישה סיפרה לבעלה את כל הסיפור והתנצלה. הבעל מסרב לסלוח. "התערער ביננו האמון ואנחנו לא יכולים להיות ביחד" הוא אמר לעו"ד סולן ששלחה את הזוג ליישוב סכסוך, לאחר שהאישה הבינה כי שום התנצלות לא תעזור ובעלה נחוש בדעתו להתגרש. רק בתום ההליך הזה יפתח הליך גירושין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.