באר שבע: עברנו אתמול חוויה קשה באצטדיון דוחא. יריקות, קללות ואלימות פיזית

פוזיציה!
פוזיציה!

הפועל ב״ש :‏עברנו אתמול חוויה קשה באצטדיון דוחא. יריקות, קללות, אלימות פיזית, כשכל חטאנו היה ששיחקנו בצורה ספורטיבית. הכאב שלנו גדול כפליים על רקע מערכת היחסים המצויינת שיש לנו עם הנהלת ואוהדי סכנין. שחקנים שלנו ספגו אלימות פיזית ומילולית והמאמן שלנו ספג קללות שלא היינו מאחלים לשונאינו. זו לא החוויה שאיש צריך לחוות במגרש הכדורגל. אנחנו מקווים שאנשי סכנין יתעשתו ובפעם הבאה שנגיע לדוחא נזכה להכנסת האורחים לה זכינו במשך שנים ארוכות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר