אשתי מפקירה את הבריאות של ילדנו וגורמת להם להיחשף לקורונה במתכוון…

צילום יח"צ. משפחת סולן המפוארת
צילום יח"צ. משפחת סולן המפוארת

האישה לילדיה: "לא צריך לשים מסיכה ובטח לא בכל מקום. חיסונים לא אצלנו בבית!"

הבעל: "אשתי מפקירה את הבריאות של ילדנו וגורמת להם להיחשף לקורונה במתכוון… היא מודה שהיא עושה הכל שידבקו כי לדבריה זה החיסון הטוב ביותר"

הדרמה בין בני הזוג מתנהלת כבר למעלה מחצי שנה. האישה מורה מובטלת במקצועה, נגד חיסונים ובכלל היא  טוענת: "כל הקורונה זה פייק אחד גדול ואני לא אגרור את ילדי לתוך המהומה הזו". בעלה לעומת זה סבור כי יש לחסן את שני ילדיהם שהם מעל גיל חמש ולאסור על אשתו להטיף להם נגד הקורונה.

באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוען הבעל שמצוי בהליך גירושין ארוך מול אשתו, כי זה למעלה משנה שאם ילדיו מנהלת מאבק מול כל מי שעומד בדרכה נגד המחלה. "אשתי מפקירה את הבריאות של ילדנו וגורמת להם להיחשף לקורונה במתכוון. היא מודה שהיא עושה הכל שידבקו כי לדבריה זה החיסון הטוב ביותר".

עוד הוא מספר כי אשתו מגדירה את עצמה כמובילה בין מתנגדי החיסונים. היא טוענת כי המחלה הזו היא המצאה והחיסונים הם סוג של קונספירציה שמנהלות חברות התרופות יחד עם המעצמות והקורונה היא לא יותר משפעת קשה. עוד טען כי כל הניסיונות שלו לשכנע את אשתו לשמור את דעותיה לעצמה ולא להסית את הילדים ולגרור אותם לתוך המאבק שהיא מנהלת ברשתות החברתיות נגד החיסונים לא סייעו.

"אני עצמי לא התחסנתי ואני לא חושבת שיש סיבה להתחסן", טוענת האישה שהיא מורה במקצועה. "לא צריך לשים מסיכה ובטח לא בכל מקום. חיסונים לא אצלנו בבית. בעלי לא יכול להכתיב לי איך להתנהג עם הילדים".

הבעל מדריך טיולים מובטל כבר שנתיים, הודיע לאשתו באמצעות עו"ד סולן כי הוא יפנה לבית המשפט ויבקש להוציא מידיה את הילדים. בני הזוג המתגוררים בשני בתים נפרדים כבר שנתיים במסגרת מאבק גירושין סיכמו בשעתו על משמורת משותפת. עכשיו הבעל מתעקש לשנות את המצב. "מדובר בשני קטינים שחייבים להיות תחת השגחתו של הורה אחראי".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.