"אני אהרוס אותך במקום העבודה שלך עם סרטון הסקס"

עורכות הדין שרין סולן ומורן סולן בהתייעצות. צילום יח"צ

את האיום הזה שיגרה הגיסה לבעל של אחותה. הבעל: "אני נאלץ לפנות למשטרה כי אחרת זה יכול להיגמר רע מאד מבחינתי"

הם מחזיקים במשרות בכירות במשרד הבריאות. הם ניהלו קשר מצוין במשך 17 שנות הנישואין שלהם. הם אפילו גידלו שני ילדים ונחשבו בקהילה בה הם מתגוררים לבעלי דעה משפיעה. בתוך הבית הם ניהלו ביניהם אורח חיים חופשי וסוער.

לימים הקשר בין בני הזוג התערער והמריבות גלשו למקומות שהביאו את שניהם להגיש תביעות הדדיות לגירושין. הדרמה היא לא רק סביב הרכוש המשותף, שעליו מבינים שני הרופאים, כי אין מחלוקת והוא יחולק שווה בשווה, אלא על הכתובה העומדת על מיליון שקלים. כאן התפתחה סערה שכוללת גם סוג של סחיטה באיומים.

"אני נאלץ לפנות למשטרה כי אחרת זה יכול להיגמר רע מאד מבחינתי", טען הבעל בפני עורכת דינו שרין סולן וגולל סיפור דרמטי. לדבריו לפני שבע שנים הוא ורעייתו הנציחו את עצמם עושים אהבה והסרטון הזה שימש אותם בלבד. לימים האישה שיתפה את אחותה בצפייה בסרטון.

עכשיו שהליך הגירושין כבר מאיים להגיע לבית משפט והמחלוקת סביב הכתובה רק מעצימה, נכנסה לפתע האחות לתמונה והעבירה מסר ברור בעלפה לגיסה ואמרה לו: "אני אהרוס אותך במקום העבודה שלך עם הסרטון שלך עושה סקס עם אשתך, אם לא תגיע להבנה בצורה הכי מהירה ונאותה עם אחותי".

עו"ד סולן יעצה ללקוח שלה להמנע מהגשת תלונה במשטרה שכן הסרטון יכול בהחלט לגרום נזק בגלל תפקידו של הבעל ובגל היותו בגילופין באמצע היום בזמן הסרטון. היא גם יעצה לו לא ללכת למשטרה כי אין בידו שום הוכחה כי הופעל עליו לחץ וסוג של סחיטה באיומים. עו"ד סולן הציעה לבעל: "נסה להגיע להבנה בנוגע לכתובה, אם אינך רוצה להפסיד את מקום עבודתך".

האישה טוענת להגנתה כי הסרטון הועבר לאחותה דווקא על ידי בעלה. ללא התנגדות שלה אבל בידיעתה. "הוא רצה לגרות אותה ולא פעם הוא ביקש ממני לצרף אותה אלינו, אך אני סירבתי בתוקף". לדבריה חשיפת הסרטון תגרום גם לה נזק, ולכן אין לקשור אותה לניסיון הסחיטה אם מישהו מנסה לייחס לי ולאחותי סחיטה נגד בעלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.