אומ"ץ מברכת את בנט על קבלת המלצת התנועה להקמת משמר לאומי

יו"ר אומ"ץ פליצ'ה פלד וראש הממשלה נפתלי בנט. עיבוד תמונה הללי אורגינל

בתחילת גל הטרור הנוכחי דרשה תנועת אומ"ץ מראש הממשלה לחדש את המשמר האזרחי, על-מנת לתגבר את כוחות הביטחון ∙ בישיבת הממשלה האחרונה הצהיר בנט כי יקדם הקמת משמר לאומי-אזרחי ∙ יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד: "התנועה תוודא כי ההצהרה תהפוך למציאות, למען בטחון אזרחי ישראל"

לפני כחודש וחצי, בתחילתו של גל הטרור הרצחני הנוכחי, פנתה תנועת אומ"ץ אל ראש הממשלה נפתלי בנט ואל השר לבטחון פנים עמר בר-לב, בדרישה כי יחדשו את המשמר האזרחי – גוף שהופעל על-ידי מתנדבים חמושים תחת משטרת ישראל ואשר תרם רבות לביטחון המדינה. "חברי המשמר יספקו תגובה מידית לאירועים, יאפשרו לכוחות הביטחון להתפנות לפעולות חיוניות ויחזקו את תחושת הביטחון", כתבו יו"ר התנועה, פנחס פליצ'ה פלד ויו"ר המועצה הציבורית, עו"ד יצחק מינא. "תורת ההפעלה קיימת, הגיע הזמן להוציא את היוזמה לדרך".

הפנייה, מסתבר, נפלה על אוזן קשבת. "אנחנו רואים את ההבל בין אירועים שבהם נכחו בזירה אזרחים עם נשק לבין אלו שלא", אמר נפתלי בנט לאחר שנודע על תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד. "המשימה העליונה של הממשלה היא השבת הביטחון האישי לאזרחים. אנחנו יוצאים לפעולה". ראש הממשלה ציין כי הנחה את המשרד לבטחון פנים לגבש ביחד עם המטה לביטחון לאומי תוכנית מעשית להקמת משמר לאומי עוד החודש.

פליצ'ה פלד בירך על החלטת ראש הממשלה: "זיהינו את חשיבות הקמתו של משמר אזרחי-לאומי, ועמדנו על כך בתוקף. אני שמח שהפנייה שלנו נענתה בחיוב. אומ"ץ תמשיך לעמוד על המשמר כדי להשיג את הטוב ביותר עבור אזרחי המדינה".

בתנועת אומ"ץ הביעו תקווה כי ההחלטה תיושם, ובקרוב, והתחייבו לעקוב אחרי גיבוש התוכנית ומימושה – על-מנת שהשקט יחזור לרחובות ישראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.