אבא גנוב? אמא גנובה!!!!

צילום יחצ

כך טוענת את מבנותיה כנגד שתי אחיותיה במאבק איתנים שהן מנהלות, בבית משפט למשפחה, סביב הסוגיה: מי תטפל באם המבוגרת

במסדרונות בית המשפט, כבר שמעו על סיפורים ומאבקים בין אחים ואחיות מול הוריהם, בין היתר על ירושה ומי יקבל את הטוסטר ומי את המקרר…. אבל מאבק כזה לא היה מזמן. שלוש אחיות מהצפון, נאבקות על זמני השהות לצד אימא שלהן שאינה מסוגלת בשלב הזה לטפל בעצמה.

מדובר בשלוש אחיות בשנות השלושים והארבעים לחייהן. כולן נאבקות על זמני השהייה במחיצת האם. כל אחת טוענת שהיא הקרובה אליה ביותר. האחות הבכורה טוענת באמצעות עורכת הדין שרין סולן כי היא היתה יד ימינה של אמה לאורך כל השנים והיא מבקשת לרכוש את דירת הקרקע של האם המשתרעת על פני מאות מטרים רבועים.

"אני חושבת שדירת הקרקע של אמי היא המתאימה לה ביותר להחלים. אם ארכוש אותה אתן לה להתגורר בה בלי שום תנאי ואוכל גם לטפל בה ולהיות בקרבתה" הסבירה לבית המשפט. שתי האחיות האחרות טוענות: "זה ניסיון שקוף להשתלט על הרכוש של אימא ולקבוע עובדות בשטח".

האחות הקטנה, שכרגע האם שוהה אצלה בעיר גדולה בצפון, טוענת: "אין לי ענין ברכוש הרב של אימא… יש לי ענין לדאוג לה והכי נוח לאימא זה אצלי". בית המשפט למשפחה יצטרך לקבוע את הסדרי הראיה והשהות בין שלוש האחיות לאימם וכן לפסוק בשאלה האם לאפשר לבת הגדולה לרכוש את דירת האם.

עו"ד סולן טוענת כי הלקוחה שלה מחפשת רק את טובת האם והחזרתה לסביבה הטבעית שלה, שם היא תחלים במהרה. "אמא צריכה להיות בבית שלה, וכל אחת צריכה לבוא לסייע לה בביתה. זו ההחלמה הטובה ביותר. אין צורך לגרור אותה כל פעם מחדש לבית של אחות אחרת". שתי אחיותיה קובעות: "דירתה של אמא ממוקמת ליד ביתה של האחות הגדולה, זו הסיבה שהיא רוצה שהיא תחזור לדירתה ושם היא תשכנע אותה למכור לה את הדירה ותנשל אותה מנכסיה בעודה בחיים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.