מר ויאגרה" היא כינתה את בעלה – והוא איבד את שלוותו

צילום יחצ

האישה מצאה את הכדורים הכחולים בכיס מכנסיו והזוגיות ביניהם עלתה על שירטון אחרי שנים רבות

בני הזוג מתגוררים בישוב גדול בצפון וניהולו מערכת זוגית מופלאה ומעוררת קינאה. הם הביאו שלושה ילדים לעולם והקימו אימפריית לייצור חומרי גלם לתרופות שהניבה הכנסות עתק. התפנית בזוגיות נרשמה לפני שלושה חודשים, כשהאישה באופן שיגרתי רוקנה את כיסי המכנסיים של בעלה לפני הכביסה ומצאה שני כדורי ויאגרה להגברת האון המיני.

בעודה בהלם, היא הטיחה את זה בפניו, והוא בתגובה ילדותית: "מדובר בכדורים נגד כאבים ולא בוויאגרה". האישה ביקשה מבעלה בשלב הראשון שיעזוב את חדר השינה ויעבור לחדר אחר בבית. "לי הוא מספר סיפורים שהוא לא יכול למלא את חובתו כבעל בגלל בעיות בריאות, אבל לנערות ליווי הוא מוצא זמן ובעיקר הוא מצטייד בכדורים כדי להרשים אותן"

האישה פנתה לעורכת הדין שרין סולן, וזו ניסתה לשכנע את הלקוחה שלה להגיע לסוג של פשרה ולשים את הסכסוך מאחור. אחרי שבועיים של מאמץ ובהוראת הלקוחה, היא שיגרה לבעל מכתב בו דרישה של אשתו שיעזוב את הבית לאלתר. הבעל שהבין כי המשבר מחריף עזב את הבית לטובת מגורים בבית מלון.

במקביל, ביקשה האישה להיות שותפה לתזרים המזומנים של החברות שבבעלותם. בין היתר במפעלים באיזור חיפה והקריות. בשלב הזה נכנס הבעל להיסטריה וביקש לבטל לאלתר את הבקשה של אשתו להיות מיופת כח והשיב במכתב מנומק: "אשתי כינתה אותי 'מר ויאגרה' והטיחה בי עלבונות בנוכחות הילדים והבלגתי. היא רצתה קצת שקט אז עזבתי, אבל אני לא רוצה להתגרש. אני אוהב את אשתי ורוצה שלום בית".

עו"ד סולן המליצה לאישה לקבל את בקשת הבעל ולהקפיא את העיקולים ובתנאי שבני הזוג ילכו לגישור ויגיעו להסכם ביניהם. סוכם כי הם יתייצבו לגישור בתחילת החודש הבא.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.