מינוי מאיר עיניים בכרמל

ד"ר נורית מטלון רופאה בכירה במחלקת עיניים במרכז הרפואי כרמל התחדשה החודש במינוי מכובד כמנהלת יחידת רשתית במחלקת העיניים של כרמל.

באירוע מרגש בהנהלת בית החולים העניקו לה מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג ומנהל מחלקת עיניים ד"ר אורן טומקינס נצר את כתב המינוי .

ד"ר מטלון נולדה בחיפה למדה רפואה בטכניון סיימה בשנת  99 התמחות בת 5 שנים במחלקת עיניים בכרמל ונסעה לטורונטו קנדה ל"התמחות על" במחלות וניתוחי זגוגית ורישתית. ד"ר מטלון חזרה לכרמל ב 2006 כרופאה בכירה במחלקה ובהמשך מונתה גם כמנהלת שירות והיום היא התחדשה במינוי כמנהלת יחידה.

במהלך האירוע ברך מנהל המחלקה ד"ר טומקינס את ד"ר מטלון ואמר, " אני מאוד שמח ומברך אותך על המינוי, את בהחלט האדם הנכון להוביל את תחום הרישתית במחלקה,  יש לנו הרבה תוכניות לקדם בתחום הרישתית, המינוי  מגיע לך ללא ספק, המון תודה והמון הצלחה ".

במסגרת תפקידה תהיה אחראית ד"ר מטלון על כל ניתוחי הרישתית במחלקה ובמקביל תהיה אחראית על ניהול מרפאת הרישתית הגדולה של כרמל. מרפאת הרישתית של כרמל היא מהגדולות בצפון המדינה מרפאה הרואה ומטפלת בעשרות אלפי ביקורים ואלפי מטופלים בכל שנה.

יו"ר ועד הרופאים ד"ר אריה ביטרמן ברך גם הוא את ד"ר מטלון ואמר כי," אנו כוועד הרופאים דואגים  ושמחים בקידומו של כל רופא בביה"ח לטובת שירות רפואי איכותי וטוב יותר".

סיגל זומר המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל ברכה גם היא את ד"ר מטלון ואמרה לה , " יש לך טוב לב נדיר ורגישות מיוחדת לכל מטופל ולכל אדם. את נותנת למטופלים תחושה שהם בידיים טובות. אני מברכת אותך ומאמינה בך שתצליחי בתפקידך כמנהלת יחידה ומאחלת לך הצלחה מכל הלב ".

ייחודה של מרפאת הרישתית בכרמל הוא בצוות המקצועי והרב תחומי הכולל טכנאיות צלמות לצילומי עיניים OCT  אנגיוגרפיה של הרישתית . היחידה בכרמל היא מהבודדות בארץ המחזיקה את מכשיר ה "אופטוס" המאפשר אנגיוגרפיה בשדה רחב של הרישתית . ו OCT אנגיוגרפיה ייחודי המאפשר ביצוע אנגיוגרפיה ללא צורך בהזרקת חומר ניגוד.

ביחידת הרישתית בכרמל מובילה ד"ר מטלון גם את תחום המחקרים הקליניים הרב מרכזיים. רק בשנת 2019 נערכו במחלקה כ 10 מחקרים גדולים ומרכזיים.

" אני מאמינה שהשמירה על ראייתם של המטופלים היא אחת החובות החשובות ביותר שלי כרופאה", אומרת ד"ר מטלון. " תחום הרישתית הוא תחום מורכב ומאוד מאתגר הדורש לפעמים טיפולים וניתוחים רבים. אני מאמינה כי יחד עם כל צוות היחידה המסור והנאמן נמשיך לדאוג לטיפול האיכותי והטוב יותר עבור מטופלנו ".

באירוע נוכח גם אהוד פקלר מנהל משאבי אנוש של כרמל שהעניק לד"ר מטלון את כרטיס העובד החדש שלה בו היא רשומה כמנהלת היחידה החדשה יחד עם מתנה אישית, מתנת ההנהלה.

ד"ר נורית מטלון בת 49 תושבת חיפה נשואה למיכאל רוקח קליני ואימא  גאה לאריאל ורוני .

בתמונות

ד"ר נורית מטלון בטקס קבלת כתב המינוי

קרדיט – צילום אלי דדון

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.