בצל מגבלות הקורונה: הושלמה ההיערכות של איחוד הצלה לאבטחה הרפואית במירון

קורונה

בארגון 'איחוד הצלה' השלימו את ההיערכות הלוגיסטית והמקצועית האדירה למבצע האבטחה הגדול לאבטחת שלומם של העולים לציונו של הרשב"י בל"ג בעומר במירון, המבצע יחל משעות הצהריים של יום רביעי שלפני ל"ג בעומר ועד לשעות הלילה המאוחרות של מוצאי שבת שלאחר ל"ג בעומר.

מאות מתנדבים, רופאים, פראמדיקים וחובשים של איחוד הצלה מכל רחבי הארץ, יטלו חלק במערך האבטחה והסיוע הרפואי, והם יפעלו בצוותים ע"פ חלוקה למשמרות מסודרות בפריסה רחבה בכל המתחמים השונים בהר מירון, במקום אף יוקם חפ"ק מרכזי כבשנים עברו, וימוקמו נקודות ההזנקה לצוותים הרבים, וכמו כן יובאו רכבי שטח מתאימים לפעילות בעת הצורך.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "למרות שבשלב זה עדיין לא ידוע באופן סופי היקפי האירוע ומה יהיה המתווה הסופי לעליה לציון במירון השלמנו בימים אלו את היערכותנו המקצועית למבצע ל"ג בעומר כבכל שנה. המתנדבים מוכיחים את מסירותם בכל שנה מחדש למען הצלת חיים ומסייעים לנו לעבור את מבצע האבטחה בשלום ונקווה שיסתיים ללא אירועים חריגים. אני שמח ומודה על השת"פ המלא עם משטרת ישראל, ושאר הגורמים המקצועיים בשטח, מנכ"ל המקומות הקדושים יוסי שוינגר, ישראל דרעי ועוד, על הירתמותם לסייע לפעילותנו תוך דאגה כנה שמתנדבי הארגון יוכלו להציל חיים בצורה המיטבית והיעילה לאבטחת ההמונים העולים למירון".

מושיקו מושקוביץ ראש אגף מבצעים באיחוד הצלה מציין כי "מאות מתנדבים יפעלו במשמרות סביב השעון. כמאה אופנועי חירום, רכבי שטח, ואמבולנסים. תוך סיוע של רופאים שיתנו מענה מיידי למקרי החירום ברחבי מירון. אנו ממליצים להיצמד לכללי הבטיחות והזהירות מאש וכן לאור האסונות שאירעו בשנים שעברו ממליצים לנסוע אך ורק בתחבורה הציבורית".

נחי קליין ראש סניף איחוד הצלה בגליל ומפקד מבצע האבטחה כמידי שנה מסר: "יחידת האופנועים של הארגון תתפרס סביב כל הר מירון בכדי לתת מענה רפואי מהיר ויעיל לכל קריאה שתתקבל הן מהחניונים הרבים בהם ישנם עומסים כבדים בדרך כלל, והן מהמתחמים השונים סביב ההר כולו. ראשי הארגון יחד עם אגף המבצעים של איחוד הצלה, קיימו בימים אלו ישיבות היערכות בשיתוף כל הגורמים המקצועיים המפקדים על מערך האבטחה במירון בל"ג בעומר".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.