תעודת "עובד מצטיין" הוענקה בטקס מרגש לאלמנתו של יהודה ארגנטל ז"ל, מציל בעיריית חיפה שנפטר במפתיע לפני שזכה לקבל את התעודה

תעודת "עובד מצטיין" הוענקה בטקס מרגש לאלמנתו של יהודה ארגנטל ז"ל, מציל בעיריית חיפה שנפטר במפתיע לפני שזכה לקבל את התעודה

יהודה, מציל ותיק באגף החופים של עיריית חיפה, הומלץ ע"י מנהל האגף, חיליק אמסלם, לקבלת התעודה כאות כבוד והוקרה על עבודתו המקצועית והמסורה לאורך עשרים שנים בהן השתתף בפעולות הצלה רבות.

התעודה הייתה אמורה להיות מוענקת ליהודה כבר בשנת 2019 ואולם שבועות ספורים לפני הטקס יהודה התמוטט בביתו בזמן שהתארגן לצאת ליום עבודה שגרתי נוסף באגף החופים ונפטר כשלושה חודשים לפני יום הולדתו ה – 52.

היום, כשנה לאחר פטירתו, נסגר המעגל בטקס בו לא נותרה עיין יבשה כשמנהל אגף החופים העניק את התעודה לאלמנתו, אורלי ארגנטל תבדל"א.

חיליק אמסלם, העלה בדבריו על נס את מקצועיותו ומסירותו של יהודה לעבודה וסיפר על דמותו של יהודה שבשירותו הצבאי היה חובש קרבי ובחר להקדיש את חייו האזרחיים להצלת חיים כמציל בים אותו אהב כל כך. בצניעותו ובנועם הליכותיו ידע לאחד בין בני האדם, לפתור מחלוקות ולכבוש לבבות. בהליכתו בטרם עת הותיר חלל עמוק לא רק בלב משפחתו אלמנתו וילדיו אלא גם בלבנו, חבריו לעבודה, שלא נשכח אותו לעולם – יהי זכרו ברוך"

צילום: דוברות

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.