תנועת אומ״ץ מצביעה על אי סדרים והתנהלות לקויה כתוצאה ממחלוקת וסכסוך חריפים בין יו"ר ההסתדרות לבין נציב כבאות והצלה

פליצה פנחס פלד יור תנועת אומץ.צילום יח"צ

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא, פנו הבוקר, יום ג׳, לשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה בעניין מחלוקת וסכסוך חריפים בין יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, לבין נציב כבאות והצלה בישראל, רב טפסר דדי שמחי, בעניין ביצוע הוראות נציב הכבאות.

למשרדי תנועת אומ״ץ הגיע מידע חסוי ממנו עולה כי יו"ר ההסתדרות פנה ישירות לקציני וכבאי מערך הכבאות בדרישה לא לבצע הוראות מפקד מערך הכבאות.

עו"ד יצחק מינא

להבנת ראשי תנועת אומ״ץ הואיל ומדובר במערך מציל חיים, אין זה מן הראוי כי סכסוך כזה ומתן הוראות סותרות לכבאים, ימשיך להתקיים, דבר שעלול לגרום לנזק ציבורי בלתי הפיך המצריך פעולה חיונית דחופה ומידית של השר להתערב בסכסוך ולסיימו, לאלתר.

ראשי התנועה מבקשים את התערבותו המידית של השר וכותבים: ״לא ייתכן כי בשעת חירום, כאשר נופלים טילים על יישובי מדינת ישראל, עולה כי יו״ר ההסתדרות שאינו קשור למערכת הכיבוי, עוקף ומתעלם מהוראות והנחיות ישירות של מפקד הכבאים, ופונה ישירות אל הכבאים ומנחה אותם לא לבצע את הוראות מפקד מערך הכיבוי אחד המערכים החיוניים במדינה״.

להבנתה של תנועת אומ״ץ דרושה התערבות מיידית של השר ביטחון פנים, אמיר אוחנה, עוד בטרם יקרה אסון כדוגמת אסונות אחרים שהיינו עדים להם מקרוב ומרחוק כגון; אסון מירון, אסון גבעת זאב, אסון שריפת יערות הכרמל וכו', כתוצאה מאי קיום מנהל תקין, הוראות סוטרות, אי סדר ועוד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.