פליצ׳ה פלד ויו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, עו״ד יצחק מינא, דורשים לפתוח בחקירת אירוע עו״ד אריאל רוט על שיבוש לכאורה של הליכי משפט

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד צילום אומץ

תנועת אומ״ץ  ליועץ המשפטי לממשלה ולראש לשכת עורכי הדין: ״יש לפתוח מיידית בחקירת אירוע עו״ד אריאל רוט על שיבוש לכאורה של הליכי משפט״

יו״ר תנועת אומ״ץ למינהל תקין, פליצ׳ה פלד ויו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, עו״ד יצחק מינא, פנו הבוקר, יום א׳ ליועץ המשפטי לממשלה הד״ר אביחי מנדלבליט ולראש לשכת עורכי הדין, עו״ד אבי חימי בבקשה לפנות לגורמים המתאימים לפתוח מיידית בחקירת אירוע כפי שהוצג לאחרונה בתוכנית ״עובדה״.

מפרטים ראשי אומ״ץ בפנייה: ״ ביום 24.12.2020, מול עיניהם המשתאות של אזרחי ישראל נחשפה בתוכנית "עובדה" של אילנה דיין בערוץ 12, מזימה ברורה, אפלה ומכוערת לשיבוש הליכי משפטו הפלילי של ראש הממשלה בנימין נתניהו המתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים״.

עו״ד יצחק מינא. צילום יחצ"צ

עוד מוסיפים ראשי אומ״ץ כי עו"ד אריאל רוט, שותפו של עו"ד עמית חדד שמייצג את ראש הממשלה בנימין נתניהו, תועד מתאר כיצד צריך לדובב ולהקליט בסתר קרוב משפחה של אחד משלשת השופטים היושבים בדינו של מר נתניהו, כדי שהדברים שיוקלטו ישמשו למטרה כפולה: לגרום לשיבוש או עיכוב ההליכים המשפטיים בתיק נתניהו וכן כדי לאיים ולהגביר את המשטמה כלפי כל גורמי אכיפת החוק.

להבנתם של ראשי התנועה בשלב זה אין גם לדעת אם הדברים המתוכננים, כפי שבאו לידי ביטוי בכתבה האמורה, לא התקדמו לעבר ביצוע צעדים ממשיים בפועל.

ראשי אומ״ץ טוענים שאין כל ספק כי אין לעבור לסדר היום על הדברים האמורים ולפיכך הם מבקשים מהיועמ״ש ומראש לשכת עורכי הדין שיורו לגורמים המתאימים לפתוח בחקירה מיידית של האירוע כדי להחליט אם יש להעמיד לדין משמעתי את המעורבים בלשכת עורכי הדין ו/או לדין פלילי על פי חוק.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.