מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, יקבל את אות פול האריס של ארגון רוטרי

מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, יקבל את אות פול האריס של ארגון רוטרי

ארגון רוטרי ישראל, בשיתוף מועדון רוטרי הוד הכרמל, הודיע כי מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, פרופ' מסעד ברהום, נבחר לקבל את אות פול האריס, עיטור הכבוד החשוב והיוקרתי ביותר של הארגון, הנקרא על שם מייסד הארגון העולמי.
אות פול האריס מוענק מדי שנה לאישי ציבור, מדע ותרבות הבולטים בתחומם ובפועלם יוצא הדופן למען החברה. מועמדותו של פרופ' ברהום הוצגה ע"י נשיא מועדון רוטרי סטלה מאריס, פרופ' מוחמד ותד.
ועדת הפרס קיבלה פה אחד את ההחלטה, תוך שהדגישה את תפקידו החשוב של המרכז הרפואי לגליל, בהובלתו של פרופ' ברהום, בהנגשת שירותי הבריאות לאוכלוסייה מוחלשת באזור הצפון. טקס הענקת האות ייערך בחודש מאי הקרוב.
בשנים האחרונות הפך המרכז הרפואי לגליל לביה"ח הגדול ביותר בפריפריה במדינת ישראל והשני בגודלו צפונית לת"א, עם 730 מיטות, ותוך הענקת שירותים ייחודיים ל-600 אלף תושבים. בתקופת התפשטות נגיף הקורונה אושפזו עד כה קרוב ל-2,000 חולים במחלקות הקורונה השונות, כאשר באחד השבועות אף אושפזו בו 115 חולי קורונה בו זמנית (כמות חולי הקורונה השנייה בגודלה במדינה, שאושפזה בבי"ח כלשהו בישראל באותה תקופה), כל זאת חרף מחסור גדול בתקנים ובכוח אדם.
פרופ' ברהום: "אני מבקש להודות לארגון רוטרי על הכבוד שנפל בחלקי. קידום הפריפריה הוא אחד הדברים ששמתי לעצמי למטרה. כמו כן, אני חש כבוד רב להיות משרת ציבור המסייע למרכז הרפואי לגליל ולמערכת הבריאות הציבורית בשעתם הקשה. עיטור הכבוד אותו אקבל שייך בעיקר לכל 3,000 העובדות והעובדים של המרכז הרפואי, שעושים עבודת קודש בכל ימות השנה, דבר הבולט במיוחד בתקופת הקורונה. יש גם זכות מיוחדת על הפרס להוריי וכן לאשתי מארי ושלוש בנותיי גדיר, רנא ומירה, בהן אני גאה מאוד. כמו כן אני מבקש להודות לפרופ' מוחמד ותד".

קרדיט: גל זייד, דובר המרכז הרפואי

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.