מועצה שקופה: נערכים לשנת הלימודים

כצעד נוסף במגמת השקיפות והנגשת המידע לתושבים הנגישה השבוע המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה את מבדקי הבטיחות המלאים שנערכו לאחרונה בכל מוסדות החינוך ומבני הציבור במושבות. ב- 8.9.19 יערוך מנהל הבטיחות במוסדות החינוך וקב"ט המועצה, אלון אגם, ערב הסברה להורים.
"כחלק ממדיניות המועצה לפעול בשקיפות החליטה הנהלת המועצה להנגיש גם את מידע זה. מדובר במידע מקצועי שמנחה את המועצה בעבודתה להבטחת בטיחות מקסימלית במוסדות החינוך " אמר ראש המועצה, איתי ויסברג.
ראוי לציין כי המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה היא המועצה השנייה בארץ בלבד שמנגישה את המידע המלא בנושא מבדקי הבטיחות במוסדות החינוך לציבור הרחב בצורה פרטנית. כל המידע, לרבות אישורי הבטיחות למוסדות, נהלי משרד החינוך ומבדקי הבטיחות נמצאים באתר האינטרנט של המועצה ובהמשך תעלה גם טבלת מעקב מקוונת שבה יעודכן הטיפול בממצאים בזמן אמת ובשקיפות לכולם.
ראש המועצה, איתי ויסברג: " בטיחות במוסדות החינוך היא ערך ראשון ובראש סדר העדיפויות של המועצה ואנו משקיעים בכך מאמצים ומשאבים רבים. כראיה לכך ניתן להבחין כי היקף הממצאים שעלו מהדוחות המצריכים טיפול מיידי (ברמת דחיפות 1) הינה מצומצמת ושאין ממצאי חירום (ברמת דחיפות 0) ".
במהלך שיפוצי הקיץ האחרונים ביצעה המועצה עבודות רחבות היקף בהם החלפת גדר היקפית בבית ספר אשכולות בעלות של עשרות אלפי שקלים . הגדר הותיקה הוחלפה מכוון שבמהלך השנים התקן של משרד החינוך השתנה והתעדכן והיה צורך להתאימה. כמו כן בוצע טיפול מקיף בגגות אסבסט בבית ספר הנדיב על פי תקני המשרד להגנת הסביבה, בוצע טיפול מקיף לאיטום גגות במספר מוסדות, נבדקו כל מתקני המשחק בגני הילדים ובוצע טיפול בארגזי החול ועוד.
ויסברג הוסיף: "חשוב להסביר עם זאת כי לעיתים ישנם ממצאים הדורשים טיפול מעמיק יותר, מכרזים או תקציבים מיוחדים ולכן הטיפול בהם מורכב יותר ולא יכול להסתיים באופן מיידי. בערב ההסברה שנערוך בתחילת ספטמבר, עם פתיחת שנת הלימודים נוכל לפרט ולהסביר יותר על העבודה הרבה שמתבצעת הן בימי הקיץ בהערכות הנרחבת לקראת פתיחת שנת הלימודים והן במהלך השנה"
קרדיט תמונה: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה בתמונה- החלפת גדר היקפית בבית ספר אשכולות

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.