מאות מתנדבי "ידיד לחינוך" ציינו סיכום שנת פעילות בחווה החיפאית גן כרמית

מאות מתנדבי "ידיד לחינוך" ציינו סיכום שנת פעילות בחווה החיפאית גן כרמית

שלוש מאות גמלאים חיפאיים, המתנדבים לאורך השנה בבתי הספר בעיר חיפה, ציינו השבוע את סיום שנת הפעילות באירוע חגיגי שנערך בחווה החקלאית "גן כרמית".

תכנית "ידיד לחינוך" אותה מוביל מינהל החינוך בעיריית חיפה, הינה תכנית ייחודית במסגרתה, מגיעים מידי שבוע מאות מתנדבים לפעילות הנמשכת ארבע שעות בבתי הספר בעיר, ומסייעים בהפעלת ספריית בית הספר, עוזרים לתלמידים בהכנת שיעורי הבית ומעבירים סדנאות בכיתות הלימוד. לצד ההתנדבות ולאורך השנה, עוברים המתנדבים השתלמות בנושאים שונים שמטרתם להעשיר את ארגז הכלים שאיתו הם מגיעים לבתי הספר.

מנכ"ל עמותת "ידיד לחנוך", נמרוד אקרמן, ציין כי "השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד לא רק עבור תלמידי בתי הספר, אלא גם עבור הגמלאים המתנדבים. הקורונה, ששיבשה את סדר היום בבתי הספר, גם שינתה את פעילות המתנדבים וגרמה לנתק פיזי. המציאות אילצה את מובילי הפרויקט בעירייה ובעמותה להתנהל אחרת. מרגש היה לראות כיצד המתנדבים הוותיקים הצטרפו למורים בהוראה ולמידה דרך הזום, ללמידה היברידית, שיחות עם התלמידים בטלפון ועוד דרכים ליצירת קשר מסוג אחר".

במפגש סיכום השנה שהתקיים השבוע, השתתפו המתנדבים בסדנאות בטבע, ליקוט ירקות, שזירת פרחים, עיצוב מנדלות מזרעים וביקור בפינת החי. נציגי אגף החינוך בעיריית חיפה העניקו למתנדבים שי צנוע והודו להם על הנכונות להמשיך ולהתנדב גם בשנה הבאה.

צילום: באדיבות עמותת "ידיד לחינוך"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.