לרגל חנוכת "נופארק" מפעל ממתקי "עלית" ייצר מהדורה מוגבלת של טבלאות שוקולד באריזה ייחודית לנוף הגליל

לרגל חנוכת "נופארק" מפעל ממתקי "עלית" ייצר מהדורה מוגבלת של טבלאות שוקולד באריזה ייחודית לנוף הגליל

עשרת אלפים טבלאות שוקולד פרה עם פצפוצי אורז ימותגו באריזה הייחודית ויחולקו לבאי פארק האטרקציות שייחנך ב-5 במאי בעיר

מפעל הממתקים של "עלית" מקבוצת שטראוס מלווה את נוף הגליל, עוד מראשית הקמתה כנצרת בתחילת שנות ה-60, והוא המעסיק הגדול ביותר בעיר. במפעל  758 עובדים, מהם כ- 35% תושבי העיר. עובדי המפעל מגיעים ממגוון חברות, ומהווים תמונת ראי לפסיפס האנושי של החברה הישראלית ככלל, ושל נוף הגליל בפרט.

עם השנים, נוצרו בין המפעל לקהילה המקומית יחסים קרובים שבאו לידי ביטוי, בין השאר, בתמיכה באוכלוסיית הגיל השלישי בבתי אבות ובדיור מוגן, ופעילות תרומה עם נוער בסיכון. במהלך השנים מותג עלית לקחת חלק בפסטיבל השוקולד הבינלאומי שמתקיים מדי שנה בעיר.

https://net-media.co.il/

רונן פלוט, ראש עיריית נוף הגליל: "ארומת השוקולד של 'עלית' היא הסמל המסחרי של נוף הגליל. בזמן שבערים אחרות סובלים מזיהום אוויר, אצלנו מריחים שוקולד. ניחוח השוקולד עד כדי כך דומיננטי באוויר, שלפני מספר שנים קיבלנו תלונה במוקד העירוני שריח השוקולד מקשה לעמוד ביעדי הדיאטה. אני שמח שמפעל הממתקים של עלית בחר לחגוג אתנו את חנוכת הפארק החדש ולייחד מהדורת שוקולד ייעודית לעיר, זו רק עוד דוגמא קטנה למערכת היחסים הפורה, שבכוונתנו להמשיך ולטפח".

איתי אנגלנדר, מנכ"ל חטיבת הממתקים בשטראוס: "כחברה ישראלית אנחנו גאים להיות מעסיק מוביל בעיר המעודדת דו קיום ומוכיחה כי חיים משותפים הם קרקע להצלחות וצמיחה. אנחנו מעריכים את הרצון של הרשות המקומית לתת לנו מקום כשותפים באירוע חנוכת הפארק החדש, ושמחים על ההזדמנות להמתיק את הביקור של תושבי העיר והמבקרים בה עם מהדורת טבלאות השוקולד של נוף הגליל".

פארק החלומות –  "נופארק" שייפתח ב-5 במאי, הוקם בהשקעה של למעלה מ-45 מיליון שקלים וכולל פלנטריום, מצפה כוכבים, גן בוטני, אגם מים עם מתחמי ישיבה מוצלים, חי בר, מגרשי ספורט, מתחמי כושר, שבילי הליכה ועוד מגוון אטרקציות לבילוי לילדים ומשפחות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.