תנועת אומ״ץ: ״הפרקליטות והמשטרה לא פעלו לכאורה כמתבקש למיצוי הליכים כנגד בני הזוג עו״ד איריס סלוק טאייב ובן זוגה שרוליק טאייב"

פליצ'ה פלד יו"ר אומ"ץ בכנס של תנועת אומ"ץ מחוז הצפון - 2018
פליצ'ה פלד יו"ר אומ"ץ בכנס של תנועת אומ"ץ מחוז הצפון - 2018

תנועת אומ״ץ קובעת: ״הפרקליטות והמשטרה לא פעלו לכאורה כמתבקש למיצוי הליכים כנגד בני הזוג עו״ד איריס סלוק טאייב ובן זוגה שרוליק טאייב ומדוע עו״ד עמית איסמן אישר את סגירת התיק״

יו״ר תנועת אומ״ץ פליצ׳ה פלד  ועו״ד יצחק מינא, יו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ פנו הבוקר יום ד׳ לנציב תלונות הציבור, השופט דויד רוזן  וליועץ המשפטי לממשלה, הד״ר אביחי מנדלבליט, בבקשה להכנס לעובי הקורה ולבחון לעומק את ההחלטה לסגור את תיק בני הזוג טאייב.

לתנועת אומ״ץ הגיעו חומרים מכתבה שפורסמה באתר ״פוסטה״ הנוגעת להליכים שהתנהלו נגד בני הזוג טאייב בתאריך 27.12.2020  עותק הכתבה המלא והפרטני צורף לנציב וליועמ״ש.

עו״ד יצחק מינא, יו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ. צילום עצמי

מהכתבה עולות מספר תמיהות בקשר להתנהלותה של פרקליטות המדינה בהליכים נגד בני הזוג.

להבנתם של ראשי תנועת אומ״ץ נראה תמוה, כי עורכת הדין סלוק לא ידעה דבר לכאורה על עבירות ההונאה הרבות, כולל עבירות עוקץ, מרמה והלבנת הון, של בן זוגה שרוליק טאייב. כמו גם עולה כי לא ידעה  שבעלה מנהל הליך פשיטת רגל בו נטענו טענות שונות להגנתו, כפי שהדבר בא לידי ביטוי בכתבה ב״פוסטה״.

עוד מדגישים באומ״ץ כי מעיון מעמיק בכתבה המפורטת עולה החשד, כי הפרקליטות כמו גם המשטרה, למרות קיומן, לכאורה, של עבירות כלכליות רבות; לא פעלו כמתבקש למיצוי ההליכים.  מהעובדות המופיעות בכתבה עולים יותר ויותר פרטים ונתונים שיש בהם לטעמה של אומ”ץ עילה כי אלה יבחנו בעיניו של כבוד הנציב וכבוד היועץ המשפטי לממשלה.

על פי המפורט בכתבה, כותבים ראשי התנועה כי פרקליט המחוז עורך דין עמית איסמן, המועמד לתפקיד פרקליט המדינה, אישר את סגירת התיק בעילה של חוסר אשמה ועל כן אנו תנועת אומ״ץ פונים לכבודו ע"מ לבחון החלטה זו כמו גם החלטות אחרות של הפרקליטות והמשטרה אשר ניתנו בתיק זה.

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה.

כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.