חיפה מוקירה את המתנדבים בתקופת הקורונה

חיפה מוקירה את המתנדבים בתקופת הקורונה

ראש העיר חיפה עינת קליש רותם, העניקה אמש [ד] תעודות הוקרה לנציגי כ – 80 ארגונים, אגודות מתנדבים ותושבים על פעילותם במהלך ההתמודדות עם משבר הקורונה.

ראש העיר עינת קליש רותם הודתה למתנדבים ואמרה: "במהלך השנה האחרונה, שהייתה מהקשות שחווינו בשנים האחרונות נאלצנו כולנו להתמודד עם אתגרים, כמוהם לא ידענו מעולם. אתם הפנים היפות של חיפה, עשיתם לילות כימים, על מנת לוודא שלא יימצא בעיר, ולו תושב אחד ללא מצרכי מזון, תרופות או כל צורך אחר".

המתנדבים מייצגים את כל קשת האוכלוסייה בחיפה: יהודים, ערבים, באהיים, חרדים וחילוניים, בני נוער, חניכי תנועות נוער, גמלאים, אנשי המגזר העסקי, פעילי שכונות ועמותות שונות, נציגי קופות חולים ופיקוד העורף.

עוד השתתפו בטקס שהתקיים בעירייה: סגן ומ"מ ראש העיר מיכי אלפר, סגן ראש העיר דוד עציוני, חבר מועצת העיר אריה בליטנטל, ונציגי מערכות החינוך והרווחה שביקשו להודות באופן אישי למתנדבים על פעילותם שנעשתה מכל הלב, בכל שעות היממה וכללה בין השאר: אריזה וחלוקת סלי מזון ותרופות למשפחות נזקקות, מבודדי בית, קשישים וניצולי שואה, ליווי ותמיכה רגשית באמצעות הטלפון, הדרכות לאוריינות דיגיטלית, פעילות להפגת בדידות וסיוע בצרכים בסיסיים.

סגן ומ"מ ראש העיר מיכאל אלפר: "חברה נמדדת בשעות משבר ואתם שמייצגים את כל מגוון האוכלוסיות המתגוררות בעיר, פעלתם מתוך אחדות ברוח השיתוף אותה התוותה ראש העיר מתוך רצון לעזור ולתרום לכל אדם בכל תחום בו נדרש הדבר".

יעל שפירא סגנית מנהלת אגף הרווחה: "לאורך השנים מהווים המתנדבים חלק משמעותי לחוסנה של העיר וביכולת של אנשי המקצוע לקדם ולסייע ברמה הפרטנית והקהילתית".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.