הזמין את כלתו לצימר

משפחת סולן. צילום יחצ

הבעל בתגובה: "זו עלילה שנועדה לנשל אותי מכל רכושי ולחייב אותי בכתובה"

האישה באמצע שנות השלושים לחייה רק סיימה את ההתמחות ברפואה פנימית ומיד לאחר הנישואים נקלטה כרופאה בבית החולים גדול בצפון. הבעל איש תוכנה במקצועו ויזם הייטק סבר כי מצא את אשת לחלומותיו, כך גם האישה ויחד הם תכננו להגדיל את התא המשפחתי.

הדרמה התרחשה שנה בלבד לאחר הנישואים כשהרופאה הצעירה, קיבלה באמצע משמרת לילה הודעת ווטצאפ מהחם שלה, אבי בעלה, שכתב לה  בין היתר כי הוא רוצה לשוחח איתה אודות הזוגיות שלה ושל בנו.

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן אמרה כי החליטה לפגוש את החם שלה "למרות שזה נראה לי מוזר" והשניים שוחחו ארוכות. "שמתי לב שהוא מנסה לחקור קצת על החיים שלי ושל בנו בתחום האינטימי אבל השתדלתי להסיט את הנושא לענייני היום, פוליטיקה, פרנסה עבודה וכו", סיפרה.

שבועיים לאחר מכן הלם מוחלט. החם הזמין את כלתו לסוף שבוע בבית מלון. לשאלתה, אם מדובר בסוף שבוע משפחתי, ענה לה במפורש שמדובר במשהו אישי. היא כמובן סירבה וגם לא סיפרה לבעלה על ההצעה המגונה של אביו ולא לחותנת שלה. בהמשך, בעקבות האירוע  הזה, הפגינה האישה קרירות וסירבה כמעט בכל הזדמנות ללכת לבית הורי בעלה. בעקבות זאת המתיחות בין בני הזוג גאתה והבעל עזב את ביתו וחזר לבית הוריו.

האישה פנתה לבעלה וביקשה ממנו לחזור הביתה וללכת יחד לטיפול זוגי. הוא סירב ותבע גירושין. בתגובה ביקשה האישה את דמי כתובתה וכשלא נותרה בידה ברירה, שלפה את תכתובת הווטצאפ עם אבי בעלה.

"במצב הזה לא היה מקום לספק, גם הדיינים הבינו כי היה כאן אירוע מביך שאין דומה לו", טענה עו"ד סולן. הדיינים פסקו לאשה את דמי הכתובה ובנוסף  היא קיבלה בבית המשפט למשפחה גם את המכונית שנרכשה זה מכבר ואת כל התכשיטים. סך הכל יצאה האישה אחרי שנת נישואין עם כחצי מיליון שקלים. הבעל תבע את אשתו לשעבר בתביעת הוצאת דיבה אבל תביעתו נדחתה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.