האישה מתנגדת לחיסונים ומקפידה לשכנע שניים מילדיה לא להתחסן

עורכות הדין שרין סולן ומורן סולן בהתייעצות. צילום יח"צ

הבעל לעומת זה התחסן וטוען: "אשתי, שתעשה מה שהיא רוצה, שתעזוב את הילדים"

בני הזוג נישאו לפני 25 שנים. הבעל מובטל מאז החל משבר הקורונה, לאחר שמקום עבודתו אולם חתונות, שם הוא היה שף ראשי לא החזיר אותו לעבודה. האישה לעומת זה חזרה לעבודה אבל כעת בגלל סירובה להתחסן היא הוצאה לחופשה.

עו"ד שרין סולן שמייצגת את הבעל שמעה מהבעל על הדרמה המתחוללת בביתו אבל כפי הנראה בלא מעט בתים בישראל ולא מעט מקומות עבודה. קוראים לה תופעת "סרבני החיסונים". אלא שבמקרה שלפנינו הדבר מאיים על פרנסת המשפחה, שגם ככה מתקיימת ממשכורתה של האישה שעובדת בגוף פיננסי גדול, שהורה לכל העובדים שלא מתחסנים לא להגיע למשרדים ולעבודה מהבית. "העבודה מהבית היא בסדר אלא שהיא קיצצה ב-50 אחוז את ההכנסה של אשתי ואני מובטל כבר שנה", סיפר הבעל. "הייתי מוכן להשלים עם זה, אם היה לה נימוק הגיוני לסירוב, אבל הכל נשמע לי לא הגיוני ומלא בתאוריית קונספירציה".

האישה טוענת להגנתה כי לא תתחסן גם אם הדבר יוביל לפיטוריה ממקום העבודה. יותר מזה לא תתחסן גם אם היא תאלץ להתגרש מבעלה. "אני גמרתי לרצות את כל העולם. אני לא מתחסנת לא חיסון ראשון, לא שני ולא בכלל. לא הייתי חולה, אני יודעת לשמור על עצמי ואותו דבר שלושת ילדי".

הבעל לעומת זה התחסן וטוען: "אשתי, שתעשה מה שהיא רוצה, שתעזוב את הילדים. הם עוברים שטיפת מח מבוקר עד ערב. הבעל מספר כי כבר כמה חודשים הבית התפרק "אוכלים בנפרד, ישנים בנפרד, אני מנסה להציל את הנישואין, מנסה למצוא עבודה מבוקר עד ערב, אבל בתחום שלי זה קשה. אני חסר אונים".

עו"ד סולן טוענת כי בני הזוג חייבים בהליך גישור אבל מסתבר שהחיסונים הם רק חלק מהמשבר הזוגי של בני הזוג שנישואיהם כנראה הגיעו לקיצם והם יפגשו בתוך כמה שבועות בבית הדין הרבני.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.