בית קובי מזמין: חורף חם עם סיורים מודרכים בחינם ביפו

למעלה מעשור מדריך גדי הרצליך סיורים מודרכים ביפו לזכר קובי אחיו הצעיר וכעת הוא מזמין את הציבור – בואו להכיר את העיר במסלולים מיוחדים, הכול ללא תשלום..

בגיל 24 נפטר קובי הרצליך ממחלת CF. אחיו גדי שליווה אותו לאורך שנות התמודדותו הקשה עם המחלה, חיפש דרך ייחודית להנציח את זכר אחיו ומצא – "קובי אהב מאוד לטייל כמה שיכל ולכן בחרתי בהנצחה דרך טיולים". לפני 12 שנה הניח גדי את עסקיו בצד, יצא להתמחות כמורה דרך כשבמקביל הוא משפץ מבנה עזוב ביפו – מרכז קהילתי בית צ'רנר המשמש לאחר השיפוץ גם כמקום מפגש לקהילה המבוגרת לשיעורים ומפגשים חברתיים ומקים בתוכו גם את בית קובי – מרכז הדרכה וטיולים ביפו חינם אין כסף, אליו מוזמנים כלל קהלי היעד – מבוגרים, צעירים, סטודנטים ומשפחות.

לאחר הקפאה כפויה בשל הקורונה, חידש לאחרונה גדי את הפעילות וכיום מוצעים בבית קובי 7 מסלולי טיולים מודרכים שונים ביפו העוברים בנקודות מרכזיות בתוכן עג'מי, העיר העתיקה, נמל יפו, השוק, שדרות ירושלים, המושבה האמריקאית ועוד. אורך הסיורים כשעה וחצי. "ליפו ייחודיות שאין דומה לה, עם שפע של מסלולים, היסטוריה, תרבויות, דתות. כולם מוזמנים לבוא ולחוות" מזמין גדי. הסיורים המודרכים מתקיימים בימי השבוע בתיאום מראש וללא תשלום כלל.

בית קובי, רחוב חסידי האומות 23 יפו . לתיאום ולפרטים נוספים – גדי 054-397-5240

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.