ביקשה ללבוש את שמלת החתונה של אחותה

משפחת סולן בישיבת צוות. צילום אולגה סולן

הבעל לא ידע ששלוש שנים לאחר מכן הוא יבקש צו הרחקה לאחות וגירושין מאשתו הטריה

הם הכירו באחת ממסיבות שאירגנה האישה לחברים בעבודה. אחרי שנה של זוגיות הם נישאו. שניהם רופאים צעירים ושניהם ראו בקריירה הרפואית משהו שיש לתת לו עדיפות, לפני ילדים, לפני רכישת בית, לפני הכל.

בימים אלה ממש הגיעו יחסי בני הזוג לקיצן. הבעל מגולל סיפור דרמטי. הוא עושה זאת באמצעות עורכת הדין שרין סולן ומגלה בין היתר כיצד נפל קורבן לסוג של תרמית מתמשכת. בין היתר הוא מגלה כי כבר חודשיים לפני החתונה הוא נדהם לגלות כי אשתו מתעקשת ללבוש את שמלת הכלה שלבשה אחותה. "זו שמלה שאימא שלי היתה שותפה לעיצוב שלה ואחרי שאימא נפטרה החלטנו ששתינו נלבש אותה…" סיפר הבעל על ההסבר של רעייתו.

אבל ההמשך היה הזוי עוד יותר. לדבריו עוד לפני החתונה הם החליטו לצאת לירח דבש בארה"ב, אבל מיד לאחר החתונה אשתו הטריה ביקשה שאחותה תצטרף למסע הרומנטי שלהם. "היא התגרשה וקשה לה ואני רוצה שלא יהיה לה עצוב, הסבירה האישה לבעלה. "לא התנגדתי כי הבנתי שיש כאן קשר מיוחד". הדרמה היתה כשהיא ביקשה "מטעמי חיסכון" שנלון שלושתנו באותו חדר. לדבריו ,בכל מהלך ירח הדבש הם לא יכלו להיות יחד לבד ונמנע מהם לממש את אהבתם.

שלוש שנים החזיק הקשר הזה כשהאחות היא חלק מהמשפחה. "כל תנועה של אשתי מלווה בהתייעצות עם אחותה", סיפר הבעל. עורכת הדין סולן ייעצה לבעל הצעיר כצעד ראשון ובונה אמון לדרוש מאשתו להרחיק את אחותה מהחיים שלהם. לדבריו הניסיון הזה כשל מספר פעמים. "היא לא שואלת אותי ומתנהגת בביתנו כאילו זה הבית שלה", סיפר.

עו"ד סולן ציינה כי במצב שנוצר בני הזוג חייבים ללכת לגישור שבמקרה הזה הוא חסר סיכוי שכן האישה הבהירה לבעלה כי אחותה היא חלק בלתי נפרד מחייה היתה ותישאר.

הבעל מבקש בשלב הראשון צו הרחקה מהאחות שיאסור עליה להתקרב לדירתם ומקביל יפנה לגישור כדי להגיע להבנות לגבי פירוק הנישואין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.